מתי בפעם האחרונה שלחת לעצמך גלוייה ?
פעם היינו שולחים גלויות מחו״ל.
לפני שהיינו שולחים תמונה בוואטסאפ.
לפני שהיינו מעלים סטורי.
לפני שהכול היה מגיע מהר.
היינו בוחרים גלויה קטנה מדוכן ברחוב,
עם תמונה של מקום רחוק.
כותבים מאחור כמה מילים,
דרישת שלום וגעגוע.